یوردداش yurddaş

بو بلاگ آذربایجانلیلارین و ایراندا یاشایان باشقا تورکلرین دیل ، تاریخ ، مدنیت ، فولکلور و انسانی حاقلاری ساحه سینده چالیشیر .

کارتن خوابهای حامله تهران و سرپوش مسئولان !

+0 بَگَن (Bəyən)

Image result for ‫کارتن خوابی در تهران‬‎

 کارتن خوابهای حامله تهران و سرپوش مسئولان !

    ح . ر :  ۲۴ / ۱ / ۱۳۹۴

من بعضی وقتها که برای انجام کاری  به راه آهن تهران می رفتم ،  در شمال غربی میدان راه آهن و یا نزدیک مکانی که امروزه پارگینگ چند طبقه شده است از مکانی می گذشتم که متروکه بود . در این مکان متروکه  آدمهای معتاد بدبخت ، صورت دوده زده و پر از چرکی را می دیدم  که داخل کارتنها کز کرده اند و در بینشان زن هم هست !

اتفاقا سن این زنهای بدبخت هم خیلی زیاد نبود و می توانستند حامله شوند ، همیشه این سئوال در ذهنم جولان می داد که آیا در بین این ۴ - ۵ مرد این زن بدبخت چگونه روز را به شب و شب را به روز می رساند  و آیا در این میان هیچ رابطه جنسی غیر عادی صورت نمی گیرد  که سبب حاملگی غیر منتظره این زنان بدبخت شود ؟

اما خودم را چنین قانع میکردم که این بدبختها آنچنان در درد  و بدبختی  و خماری مواد مخدر غوطه ور هستند که فرصت  فکر کردن به این موضوع را هم پیدا نمی کنند !

اما گزارشی را که امروز از یکی از سایتها در مورد حامله شدن و به دنیا آوردن نوزاد پسر توسط دختر ۲۱ ساله کارتنخواب را خواندم به اشتباه بودن تصورم  پی بردم و فهمیدم ما در جامعه ایی زندگی می کنیم  که مسئولین آن بیشتر از اینکه به بدبختیهای  جامعه مان فکر کنند و چاره ای برای رهایی از این معضل پیدا کنند سرپوش به این بدبختیها می گذارند و از کشورهایی انتقاد می کنند و نقاظ ضعف آنها را بزرگ می نمایند که مشکلات خودرا آشکارا به بحث و گفتگو می گذارند و راه چاره ای برای آن پیدا می کنند .

این گزارش را بخوانید خیلی چیزها دستگیرتان  می شود ، حتی ماجرای کارتنخوابهایی که حامله بودند ولی اجازه ورود به " کمپ ترک اعتیاد شفق"  پیدا نکردند و معلوم هم نیست اینها چه سرنوشتی پیدا کردند؟ !

http://www.tabnak.ir/fa/news/579652/%D8%AF%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%D8%AA%D9%84%D8%AE-%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%D8%AE%D8%AA%D8%B1-%DB%B2%DB%B1-%D8%B3%D8%A7%D9%84%D9%87-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D9%86%E2%80%8C%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%A8